Sa stajališta potrošača, reklamni prilozi u paketima ili časopisima jedni su od najkorisnijih oblici oglašavanja. Potrošači ih primaju pozitivnije nego reklame s televizije, radija ili drugih medija za oglašavanje. To je jedini offline medij koji dopire do 100 % online kupaca.
Donosimo jedinstvene koncepte
1. Precizno ciljanje ciljne skupine kupaca
Vašim potencijalnim kupcima obratit ćemo se prema definiranoj specifikaciji. Povezat ćemo vas s najjačim e-trgovinama i izdavačima u više od 20 europskih zemalja.
Vašim potencijalnim kupcima obratit ćemo se prema definiranoj specifikaciji. Povezat ćemo vas s najjačim e-trgovinama i izdavačima u više od 20 europskih zemalja.
2. Jedinstvenost ponude je odlučujuća
Za vas ćemo isplanirati optimalan oblik komunikacije. Pomoći ćemo Vam izraditi optimalan oglasni prilog ili kupon i osigurati njihovu izradu.
Za vas ćemo isplanirati optimalan oblik komunikacije. Pomoći ćemo Vam izraditi optimalan oglasni prilog ili kupon i osigurati njihovu izradu.
3. Pravilno određivanje vremena kampanje
Osigurat ćemo da vaši materijali budu isporučeni u pravom trenutku pravim potencijalnim kupcima.
Osigurat ćemo da vaši materijali budu isporučeni u pravom trenutku pravim potencijalnim kupcima.
4. Svaku kampanju optimiziramo
Kod svake kampanje nastojimo pronaći optimalan omjer cijene i učinka kampanje. Uvijek ovisi o vama hoćemo li se fokusirati na optimizaciju rezultata ili na što veći broj stečenih kupaca.
Kod svake kampanje nastojimo pronaći optimalan omjer cijene i učinka kampanje. Uvijek ovisi o vama hoćemo li se fokusirati na optimizaciju rezultata ili na što veći broj stečenih kupaca.
Umetnuti reklamni prilozi su poput osobne konzultacije s preporukom
Naše kampanje funkcioniraju

Osobni kontakt doma
Kontakt s reklamnim materijalima sve više određuje uspjeh kampanje. Otvaranje paketa s pogodnošću u vidu kupona za popust ili reklamnog uzorka obradovat će svakoga.

Primateljev osjećaj slobode odlučivanja
Kupac nije pod pritiskom ovakvog oblika oglašavanja i smatra da je njegova odluka slobodna.

100 % mjerljive kampanje
Ovisno o postavkama pokretača kampanje, postoje različite metode procjene i mjerenja konverzija i rezultata kampanje. Offline kampanje mogu se mjeriti online.
85 %
ljudi smatraju tiskane kupone za popust korisnima
42 %
ispitanici čitaju priloge i posjećuju web stranicu oglašivača
18 %
ispitanici bi ponudu preporučili prijateljima