Sa stajališta potrošača, reklamni prilozi u paketima ili časopisima jedni su od najkorisnijih oblici oglašavanja. Potrošači ih primaju pozitivnije nego reklame s televizije, radija ili drugih medija za oglašavanje. To je jedini offline medij koji dopire do 100 % online kupaca. 

Donosimo jedinstvene koncepte

1. Precizno ciljanje ciljne skupine kupaca

1. Precizno ciljanje ciljne skupine kupaca

Vašim potencijalnim kupcima obratit ćemo se prema definiranoj specifikaciji. Povezat ćemo vas s najjačim e-trgovinama i izdavačima u više od 20 europskih zemalja.

Vašim potencijalnim kupcima obratit ćemo se prema definiranoj specifikaciji. Povezat ćemo vas s najjačim e-trgovinama i izdavačima u više od 20 europskih zemalja.

2. Jedinstvenost ponude je odlučujuća

2. Jedinstvenost ponude je odlučujuća

Za vas ćemo isplanirati optimalan oblik komunikacije. Pomoći ćemo Vam izraditi optimalan oglasni prilog ili kupon i osigurati njihovu izradu.

Za vas ćemo isplanirati optimalan oblik komunikacije. Pomoći ćemo Vam izraditi optimalan oglasni prilog ili kupon i osigurati njihovu izradu.

3. Pravilno određivanje vremena kampanje

3. Pravilno određivanje vremena kampanje

Osigurat ćemo da vaši materijali budu isporučeni u pravom trenutku pravim potencijalnim kupcima.

Osigurat ćemo da vaši materijali budu isporučeni u pravom trenutku pravim potencijalnim kupcima.

4. Svaku kampanju optimiziramo

4. Svaku kampanju optimiziramo

Kod svake kampanje nastojimo pronaći optimalan omjer cijene i učinka kampanje. Uvijek ovisi o vama hoćemo li se fokusirati na optimizaciju rezultata ili na što veći broj stečenih kupaca.

Kod svake kampanje nastojimo pronaći optimalan omjer cijene i učinka kampanje. Uvijek ovisi o vama hoćemo li se fokusirati na optimizaciju rezultata ili na što veći broj stečenih kupaca.

Umetnuti reklamni prilozi su poput osobne konzultacije s preporukom

Naše kampanje funkcioniraju

Osobni kontakt doma

Osobni kontakt doma

Kontakt s reklamnim materijalima sve više određuje uspjeh kampanje. Otvaranje paketa s pogodnošću u vidu kupona za popust ili reklamnog uzorka obradovat će svakoga.

Primateljev osjećaj slobode odlučivanja

Primateljev osjećaj slobode odlučivanja

Kupac nije pod pritiskom ovakvog oblika oglašavanja i smatra da je njegova odluka slobodna.

100 % mjerljive kampanje

100 % mjerljive kampanje

Ovisno o postavkama pokretača kampanje, postoje različite metode procjene i mjerenja konverzija i rezultata kampanje. Offline kampanje mogu se mjeriti online.